سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دیجی مگ


اگر علاقه مند به فروش ویلا در قبرس شمالی یورومای هستید، توصیه می کنیم با مروری کوتاه بر سبک خانه های تعطیلات در منطقه مدیترانه شروع کنید.


منطقه مدیترانه از جنوب اروپا، شمال آفریقا و غرب آسیا تشکیل شده است. این منطقه به دلیل آب و هوای گرم، سواحل زیبا و تاریخ غنی یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری جهان است. در نتیجه تقاضا برای ویلا در دریای مدیترانه نیز بسیار بالاست و در برخی مناطق قیمت این ویلاها بسیار بالاست. سواحل مدیترانه یکی از زیباترین سواحل جهان است، بنابراین قبرس به عنوان جزیره ای در دل دریا، مطمئنا بهترین شرایط آب و هوایی را خواهد داشت. سواحل قبرس اغلب به عنوان تمیزترین سواحل اروپا شناخته می شوند.

مقرون به صرفه ترین خانه ها در کل سواحل مدیترانه

اسپانیا:

سن سباستین: تا 90 میلیون یورو

شهر مایورکا: تا 85 میلیون یورو

ایتالیا:

شهر ناپل: تا 75 میلیون یورو

موناکو:

مونت کارلو: تا 65 میلیون یورو

عوامل موثر بر ارزش شهرهای مدیترانه ای

برای خرید خانه برای تعطیلات در قبرس باید توجه داشته باشید که قیمت خانه تعطیلات مدیترانه ای توسط عوامل مختلفی تعیین می شود، از جمله:

مکان: ویلاهای واقع در ساحل یا در مناطق تاریخی گرانتر هستند.

اندازه و امکانات: ویلاهای بزرگتر با امکانات رفاهی بیشتر گرانتر خواهند بود.

کیفیت ساخت: ویلاهایی با کیفیت ساخت بالاتر قیمت بیشتری دارند.

تقاضا: تقاضای زیاد برای ویلاهای مدیترانه ای در برخی مناطق باعث افزایش قیمت ها می شود.

مجلل ترین ویلاهای جزیره قبرس در گیرنه قبرس شمالی

کرنیا به دلیل موقعیت جغرافیایی که در شمال جزیره دارد آب و هوای بسیار خوبی دارد. گیرنه در نزدیکی دریای مدیترانه قرار دارد و توسط کوه های بلند احاطه شده است. این عوامل باعث می شود که آب و هوای گیرنیا همیشه مطبوع باشد و از تغییرات دمایی متوسط ??و شدید جلوگیری کند.

در زمستان، دمای هوا در گیرنه به ندرت به زیر 10 درجه سانتیگراد می رسد. در تابستان میانگین دما بین 20 تا 30 درجه سانتیگراد است. بارندگی سالانه در گیرنه متعادل است.

آب و هوای خوب گیرنه یکی از دلایل اصلی محبوبیت آن به عنوان یک مقصد گردشگری است. گیرنه دارای سواحل زیبا، مناظر طبیعی زیبا و جاذبه های تاریخی و فرهنگی بسیاری است.

به لطف اقتصاد قوی و زیرساخت های توسعه یافته، گیرنه به عنوان مقصدی جذاب برای سرمایه گذاری و اشتغال نیز شناخته می شود.

در سال های اخیر، گیرنه به سرعت در حال رشد است و جمعیت آن در حال افزایش است. این امر منجر به افزایش قابل توجه قیمت املاک در گیرنه شده است. این امر به ویژه در مورد املاک لوکس و ویلاهای لوکس صادق است.

بنابراین گیرنه به عنوان شهری ثروتمند شناخته می شود. گیرنه محل زندگی یا مالکیت بسیاری از افراد ثروتمند از سراسر جهان از جمله ترکیه، انگلیس، روسیه و سایر کشورهای اروپایی است. تقاضا برای خرید ویلا در گیرنه، قبرس شمالی همیشه بسیار محبوب بوده است. بیشترین تقاضا برای ویلا در قبرس شمالی در Sanitup، یک منطقه مسکونی در اطراف گیرنه است.

علاوه بر گیرنه، منطقه Yeni Boaz بازار بسیار محبوبی برای خرید و فروش ویلا دارد. Yeni Boaz یک منطقه مسکونی در شهر فاماگوستا در شمال قبرس است. این منطقه در قسمت شمالی شهر فاماگوستا و قبل از منطقه بندر قرار دارد. ینی بوز یکی از محبوب ترین مناطق مسکونی در قبرس شمالی به دلیل آب و هوای معتدل و چشم اندازهای زیبا از دریای مدیترانه است.

نکته بسیار مهم در ویلاها و مناطق ساحلی قبرس شمالی این است که شهرداری های این مناطق از سوی دولت اجازه صدور پروانه ساختمانی بیش از دو طبقه را ندارند. دولت محترم قبرس شمالی تمایلی به ساخت بناهای عظیم مانند دبی ندارد و می خواهد ساختار جزیره ای و بکر این مناطق را حفظ کند. بنابراین علاوه بر تراکم ساختمانی کم، نسبت خریداران زمین در این مناطق بیشتر است.

قبرس شمالی محبوب ترین منطقه برای خرید ویلا است

درباره کارخانه هایی مانند اسن تپه:

از گیرنه تا ایسکله؛ یک نوار ساحلی در شمال جزیره وجود دارد که برای زندگی ویلایی ایده آل است. بسیاری از افراد ثروتمند از سراسر جهان در این زمینه ها سرمایه گذاری کرده اند و همچنین بازده بالایی از سرمایه گذاری پیدا کرده اند. اجاره بالای این منطقه و افزایش قیمت ملک، این منطقه را برای سرمایه گذاران املاک و مستغلات جذاب کرده است.

این مناطق به دلایل زیر برای ساخت ویلا بسیار مناسب هستند:

موقعیت جغرافیایی

منطقه Snetape to Tatliso در ساحل شرقی قبرس شمالی با سواحل زیبا و آب و هوای مدیترانه ای واقع شده است. این منطقه همچنین ممکن است برای امکانات و خدمات قابل دسترسی باشد.

ممکن ها

این منطقه دارای زیرساخت ها و خدمات متنوعی از جمله فروشگاه، رستوران، کافه، مدرسه، بیمارستان و ... می باشد. این امر زندگی در این منطقه را برای ساکنان بسیار راحت می کند.

امنیت

البته کل کشور قبرس شمالی از امنیت بسیار بالایی برخوردار است اما این منطقه از امنیت بسیار خوبی برخوردار است و یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در قبرس شمالی است. به دلیل تراکم کم جمعیت، کارگران و دانشجویان به این منطقه مراجعه نمی کنند، خرید ویلا در این منطقه برای سرمایه گذاری و زندگی ایده آل است.

بوز جدید:

ینی بوز شهری در قبرس با نماد ارگ است. برچسب Cittaslow به شهرهایی اعطا می شود که به کیفیت زندگی شهروندان خود اهمیت می دهند و برای ایجاد یک محیط شهری پایدار و با کیفیت تلاش می کنند. این نشان به شهرهایی با ویژگی های زیر تعلق می گیرد:

کیفیت زندگی بالا. این شهرها دارای استانداردهای بالای زندگی از جمله غذای باکیفیت، آب و هوای تمیز و امکانات رفاهی و خدمات هستند.

پایداری: این شهرها به محیط زیست احترام می گذارند و به دنبال حفظ منابع طبیعی هستند.

فرهنگی: این شهرها دارای فرهنگ و تاریخ غنی هستند و سعی در حفظ و ترویج آن دارند.

برای کسب برچسب Cittaslow، شهرها باید یک فرآیند ارزیابی را طی کنند که شامل ارزیابی زیرساخت ها، خدمات، فرهنگ و سیاست های شهری است. این فرآیند توسط یک هیئت بین المللی از کارشناسان انجام می شود.

تا به امروز، بیش از 200 شهر در 30 کشور، برچسب Cittaslow را دریافت کرده اند. حدود پنج منطقه در شمال قبرس نیز این علامت را دارند. ایران نیز شهری با نشان سیتاسلو دارد، یعنی شهر یزد.

در اینجا برخی از ویژگی های شهرهای دارای لوگوی Cittaslow آورده شده است:

آنها شهرهای کوچک و متوسط ??هستند.

آنها بر کیفیت زندگی شهروندان تمرکز می کنند.

به محیط زیست احترام می گذارند.

آنها دارای فرهنگ و تاریخ غنی هستند.

شهرهایی که دارای برچسب Citaslo هستند به عنوان الگوهایی برای توسعه پایدار شهری شناخته می شوند. این شهرها توسعه محیط های شهری با کیفیت بالا را نشان می دهد که به محیط زیست احترام می گذارد و فرهنگ و تاریخ را حفظ می کند.

خرید ویلا از قبل بهتر است یا خرید ویلای آماده؟

پیش خرید ویلا یا پیش خرید هر نوع ملک قطعا به نفع شماست. (مگر اینکه برای زود زندگی کردن عجله داشته باشید).

مزایای خرید ویلا در قبرس از قبل

قیمت پایین: قیمت ویلاهای پیش فروش معمولا کمتر از قیمت ویلاهای آماده است. به دلیل اینکه هزینه ساخت ویلا هنوز متحمل نشده است، خریداران پیش فروش ریسک کمتری دارند.

انتخاب‌های بیشتر: خریداران پیش‌سفارش می‌توانند گزینه‌های بیشتری را انتخاب کنند. زیرا هنوز هیچ ویلا در پروژه ساخته نشده است و خریداران می توانند چیدمان و راحتی ویلاها را متناسب با نیاز خود تنظیم کنند.

افزایش قیمت: قیمت ویلا در قبرس شمالی در سال های اخیر به طور پیوسته در حال افزایش بوده است. این بدان معناست که خریداران پیش فروش می توانند از افزایش قیمت ویلا در آینده استفاده کنند.

پیشنهاد ویژه شرکت Euromay برای خریداران ویلا در قبرس شمالی:

شرکت euromy به عنوان نماینده فروش سازندگان اصلی در قبرس شمالی، در صورت خرید زودهنگام، اجاره یک ویلای مشابه را به مدت یک سال می پذیرد. و در صورت آماده بودن ویلا کلیه لوازم آشپزخانه را بصورت رایگان در اختیار خریداران محترم قرار می دهیم.