سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دیجی مگ


چه یک کارمند یا یک مترجم آزاد مانند بسیاری دیگر که دوست دارند در کنار شغل خود کار کنند. یک وب سایت برای کسب درآمد در شبانه روز داشته باشید. من همچنین می خواهم یک وب سایت سریع، بدون مشکل و بدون مهارت برنامه نویسی داشته باشم، از فردا می توانم درآمد کسب کنم.

خیلی وقته دنبال توسعه دهنده میگردم تا یه هزینه ای بهش بدم و ازش بخوام یه سایت خیلی قشنگ برام طراحی کنه تا اینکه یکی از دوستانم گفت چرا با وردپرس سایتت رو درست نمیکنی؟! حتی بدون اینکه بدونم وردپرس چیه سرچ کردم؟ بله، یک روز من نویسنده، نمی دانستم وردپرس چیست، اما اکنون یک سایت وردپرسی بسیار زیبا و مفید دارم.

بعد از آشنایی با وردپرس متوجه شدم که هیچ چیز پیچیده ای در این سیستم مدیریت محتوا وجود ندارد و اگر با مشکلی مواجه شدید، قبلاً افزونه ای برای حل مشکل ساخته شده است. با گذشت زمان دیدم که سایت های زیادی با وردپرس ساخته شده اند اما هنوز یک مشکل اساسی وجود دارد!

شما دو راه برای داشتن یک وب سایت جذاب دارید:

1. از قالب وردپرس Zhaket آماده استفاده کنید.

2. از یک قالب اختصاصی استفاده کنید.

من دو راه برای ایجاد وب‌سایت خود دارم، یا از یک توسعه‌دهنده برای طراحی قالب وب‌سایت خود استفاده می‌کنم، یا باید خودم جستجو کنم تا یک قالب وردپرس آماده پیدا کنم که نه تنها تمیز و ظریف باشد، بلکه با عملکرد لینوکس هم چک کنم. سیستم. برای هر تغییری که می خواهم در آینده ایجاد کنم، آن را باز بگذارید! شما می توانید این قالب ها را در وب سایت های داخلی و خارجی پیدا کنید، به عنوان مثال Themeforest و مخزن وردپرس برای قالب های وردپرس میزبان رایگان! سپس، با کدام یک شروع کنیم، رایگان، انحصاری یا آماده پرداخت؟

قالب های آماده رایگان یا حرفه ای

مهمترین سوالی که همیشه در مورد راه اندازی یک کسب و کار داشتم، میزان پولی بود که برای شروع این کسب و کار باید کنار بگذارم. من همچنین یک قالب رایگان وردپرس را برای سهولت استفاده و هزینه کم نصب کردم. خوشحال شدم که سایتی دارم و با جستجو و لذت بردن از مطالب فایندا می توانید از آن استفاده کنید.

یکی دو ماه بعد از استفاده از این قالب رایگان، یکی از دوستانم گفت: پشتیبان، نمی خواهید تاثیر بصری وب سایت خود را بهبود ببخشید؟ گفتم بله اما این قالب های رایگان فارسی نیستند و همه چیز داخل آن به هم ریخته است و نمی توان از آن یک فضای شیک ساخت! او خندید و گفت که اگر می‌خواهی یک قالب آماده وردپرس بخری باید از شر کیف خلاص شوی. من هم در این 4 سال حدود 8 قالب وردپرس حرفه ای از پیش ساخته خریدم و استفاده کردم، آخه دلم درد میکنه!

از طراحی بدون تغییر، قالب کند و برای ورود به هر قسمت حداقل 10 ثانیه صبر کنید، خطاهای کنسول جستجو از قالب پاسخ نداده و هزار مشکل دیگر تا زمانی که از داشتن وب سایت خسته می شوم!

فکرش را بکن، من اکثر الگوهای معروف را از یک فروشگاه معروف ایرانی خریدم و بعد از تست الگوهای k، و من... هیچکدام از آنها به سختی و عشق حرفه ای من عمل نکردند تا اینکه با اهور آشنا شدم، صبر کنید: من توضیح خواهم داد چگونه این معجزه قالب های چند منظوره من را برای یک سال در یک موضوع وردپرس نگه داشت؟

قالب وردپرس یا قالب سفارشی آماده شده

حالا که از این مقاله آنقدر لذت برده اید که تا اینجا پیش رفته اید، به شما قول می دهم که یک قالب وردپرس را به شما معرفی کنم که با موضوعی که به شما اختصاص داده شده تفاوتی نخواهد داشت! به طور کلی این یک سوال است: آیا باید مدل را بخرم یا از آنها بخواهم یک مدل خاص با قیمت بالاتر برای من طراحی کنند؟

تقریباً هیچ کس از مزایای قالب وردپرس ژاکت غافل نیست و همه ما می دانیم که داشتن یک تم تخصصی که از عناصر انحصاری کسب و کار ما استفاده می کند و این موضوع منحصر به فرد یک مزیت بزرگ در برندسازی ما است. اما باید بدانید که برای طراحی یک قالب خاص به حدود 10 میلیون تومان نیاز دارید، ابتدا یک طراح گرافیک وب سایت شما را طراحی می کند، سپس یک طراح تجربه کاربری آن را بررسی می کند و در نهایت یک برنامه نویس ماهر برای انجام کار پیدا خواهید کرد. .

این یک نگرانی بزرگ است که باید در هنگام طراحی قالب وردپرس به آن توجه کنید. اما خوب است اگر کسی دقیقا بداند که ما به چه چیزی نیاز داریم و سعی کند از بهترین طراحی گرافیکی استفاده کند و پشتیبانی درجه یک را ارائه دهد تا هر آنچه را که می خواهیم در این قالب قرار دهد. بله، قالب های آماده وردپرس اهورا این نگرانی را برطرف کرده و از یک تیم بسیار قوی برای تحقیق و توسعه تنها یک قالب برای حل این مشکل استفاده می کنند. بیایید قبل از ورود به آن، درباره تم های آماده وردپرس بیشتر بیاموزیم.

مزایا و معایب قالب های آماده وردپرس

همانطور که گفتیم وردپرس قالب های آماده ای را در اختیار شما قرار می دهد. قالب های رایگان می توانند تا حدی نیاز قالب شما را برطرف کنند، به خصوص اگر با Elementor سازگار باشند. اگر در حال راه اندازی کسب و کار خود هستید و سرمایه زیادی برای طراحی یک قالب سفارشی ندارید، مطمئنا می توانید از قالب های آماده به صورت رایگان استفاده کنید. به همین دلیل انتخاب قالب های آماده انتخاب خوبی خواهد بود.

از طرفی اگر سایت شما سایتی با سابقه است یا روزانه تعداد زیادی از کاربران از آن بازدید می کنند. بدون شک، یک رابط کاربری قوی‌تر باید ایجاد شود. این بدان معناست که پوسته یا قالب سایت شما باید دارای ویژگی هایی باشد که نیازهای کاربران سایت شما را برآورده کند. قالب های آماده و رایگان وردپرس برای شما مناسب نیستند. زیرا هنوز همه امکانات را ارائه نمی دهند و ممکن است باگ های زیادی داشته باشند که پاسخگوی نیاز کاربر شما نباشد و منجر به نارضایتی کاربر شود. از طرف دیگر باید به این نکته نیز توجه داشته باشیم که ظاهر سایت شما در واقع اعتبار وب سایت شماست.

بخش مهمی از فرآیند جذب مخاطب و ایجاد اعتماد کاربران به آنچه کاربر ابتدا از سایت شما می بیند مربوط می شود. البته قالب های آماده و رایگان وردپرس در دسترس همگان است و بسیاری از وب سایت های دیگر از تم مورد نظر شما استفاده می کنند.

این می تواند به اعتبار وب سایت آسیب برساند و باعث شود وب سایت شما دیگر منحصر به فرد نباشد. به همین دلیل اگر سایت فروشگاهی دارید که تعداد زیادی محصول را ارائه می دهد و یا تعداد بازدیدکنندگان و کاربران وب سایت شما زیاد است، پیشنهاد می کنیم از قالب های رایگان و آماده استفاده نکنید.

قالب وردپرس رایگان و آماده برای استفاده

نوع دیگری از قالب های آماده ای که وردپرس ارائه می دهد، قالب های آماده و رایگان هستند. برای راه اندازی این قالب باید مقداری پول پرداخت کنید. این نوع قالب های وردپرس دارای امکانات بیشتری نسبت به نسخه های رایگان هستند که برای آنها نکته مثبتی است. خوشبختانه نکته مهم در مورد این نوع قالب این است که امکان خرید قالب از ایران وجود دارد و باید قالب را تهیه کنید. برخی از وب سایت ها قالب های وردپرس فارسی را به فروش می رسانند (ما استفاده از تم های از پیش بسته بندی شده را توصیه نمی کنیم) و سایت های دیگر مانند میهن وردپرس تنها بر روی یک موضوع تمرکز می کنند و هر روز آن را به روز می کنند.

اکنون یک قالب وردپرس آماده آنقدرها هم گران نیست و می توان با پرداخت مبلغ بسیار مناسبی خرید کرد. مدل های تقریبا آماده کمتر از 500 هزار تومان و مدل های اهورا با امکانات زیاد 299 هزار تومان قیمت دارند. باید بدانید که بهتر است از مدل های ساخت ایران استفاده کنید تا در کار با آن ها مشکلی نداشته باشید و مهمتر از آن این که مدل برای یک فرد و کاربر ایرانی مناسب تر است، مثلا مدل های ایرانی حق را رعایت می کنند - کلیک کنید. محتوا از ابتدا

اگر قصد تهیه مدل با ساخت فارسی را دارید، بهتر است مجوز اصلی را تهیه کنید. علاوه بر wordpress.org، وب سایت دیگری به نام themeforest.net قالب های آماده ارائه می دهد. می توانیم این وب سایت را مرجعی معتبر برای تهیه انواع مدل های حرفه ای در دنیا بدانیم. اگر می خواهید از قالب های حرفه ای با امکانات زیاد برای وب سایت خود استفاده کنید، به شما توصیه می کنیم از این سایت دیدن کنید و در مورد قالب های آن مطالعه کنید.

البته باید توجه داشته باشید که قالب های حرفه ای همچنان رایگان نیستند و برای استفاده از آن ها باید قالب مورد نظر خود را خریداری کنید. همچنین باید تحریم ها را دور بزنید و به دلار پرداخت کنید.

با توجه به هزینه های قابل توجه خرید مدل های حرفه ای خارجی، افراد در بسیاری از موارد توانایی خرید این مدل های حرفه ای را ندارند. بنابراین آنها به دنبال راهی برای به دست آوردن شکل مورد نظر خود با هزینه کمتر هستند. در این زمینه سایت های دیگری نیز وجود دارند که تم های حرفه ای themeforest.net را خریداری کرده و با قیمت بسیار کمتری به شما می فروشند. اگرچه در نگاه اول اقتصادی به نظر می رسد، اما معایب زیادی دارد.

سایت هایی که قالب های رایگان ارائه می دهند ممکن است برای اهداف تبلیغاتی خود الگو را تغییر داده باشند. این تغییرات می تواند باعث از کار افتادن کل شبکه شما شود. از طرفی نمی توانید مطمئن باشید که نسخه اصلی را از سایت اصلی خریده و به شما داده اند. صرف نظر از این موارد، با استفاده از چنین نمودارهایی، چیز جدیدی از وب سایت theeforest.net دریافت نخواهید کرد.

به همین دلیل دریافت قالب های آماده از این گونه سایت ها را توصیه نمی کنیم و اگر می خواهید از قالب های حرفه ای themeforest.net استفاده کنید حتما از سایت اصلی قالب خریداری کنید و یا از قالب های سازندگان ایرانی استفاده کنید.

نسخه فارسی آماده است

در توضیحات قالب های آماده وردپرس توضیح دادیم که استفاده از قالب های رایگان ورود به وردپرس می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد اما نکته منفی این است که قالب به زبان انگلیسی طراحی شده و امکان استفاده از متن های راست کلیک وجود ندارد. . برای آن. برای حل این مشکل، برخی افراد قالب های آماده و حرفه ای ایجاد کرده و آنها را اصلاح می کنند که به نام; قالب را به فارسی تغییر دادند. در واقع تغییرات ایجاد شده در این قالب باید به زبان فارسی استفاده شود، اما اگر سرآشپزها شرکت کنند، غذا شور یا شور می شود!

سواد برنامه نویسی وب در ایران بهبود یافته است، بنابراین دیگر نگران کیفیت قالب های خود نباشید. بسیاری از وب سایت های ایرانی با موفقیت از قالب های ایرانی استفاده می کنند و همیشه به روز رسانی های اصلی را دریافت می کنند، بنابراین وب سایت شما همیشه به روز است. به عنوان مثال، قالب همه کاره و فوق حرفه ای اهورا همه قالب ها را با توجه به مسائل و بازخورد مخاطبین و مشتریان شما به روز می کند و آن را به یکی از بهترین قالب هایی تبدیل می کند که می توانید استفاده کنید.

کدام قالب برای سایت شما مناسب است؟

حال که در مورد قالب های آماده وردپرس صحبت کردیم و بهترین روش استفاده از قالب های آماده را توضیح دادیم، باید مشکل نحوه انتخاب قالب مناسب را از بین قالب های آماده حل کنیم. در ادامه این مشکل را توضیح خواهیم داد. ابتدا توضیح می دهیم که به طور کلی قالب های آماده به 2 دسته اصلی تقسیم می شوند. اینها 2 دسته هستند:

قالب وردپرس برای محتوای ساده آماده است

قالب وردپرس آماده فعالیت فرآیندی

در زیر به توضیح هر یک از این موارد می پردازیم:

تهیه محتوا ساده با قالب های آماده وردپرس

این نوع قالب زمانی استفاده می شود که شما فقط می خواهید محتوایی را در وب سایت خود آپلود کنید که حاوی متن و تصویر باشد. به طور معمول افرادی که به تازگی در این زمینه شروع به کار کرده اند و تجربه زیادی در کار در فضای مجازی ندارند از این نوع فرمت ها استفاده می کنند. اگر محتوای شما فقط حاوی تصاویر و متن باشد، این نوع قالب ها قطعا برای شما مناسب خواهند بود. این نوع قالب ها از افزونه ها برای انجام فرآیندی مانند فروش محصولات استفاده نمی کنند.

اجازه دهید فرآیند در قالب آماده وردپرس انجام شود

قالب آماده وردپرس قالبی برای انجام یک عمل است که علاوه بر ویژگی های معمول یک قالب، امکان انجام یک عمل را نیز ایجاد می کند. به عنوان مثال، اگر محصولی را در وب سایت خود می فروشید یا می خواهید کاربران در سایت شما ثبت نام کنند یا در سایت شما عضو شوند. چنین الگوهایی برای شما مناسب خواهد بود. در واقع هر زمان که وب سایت اتوماسیون تلقی می شود و مسئولیت اجرای این فرآیندها را بر عهده می گیرد، استفاده از قالب های آماده وردپرس با امکان پیاده سازی مهم است.

ویرایشگر صفحه برای قالب های از پیش ساخته شده وردپرس

Elementor یک ابزار طراحی وب سایت کشیدن و رها کردن است که به شما امکان می دهد ظاهر و ظاهر سایت خود را تغییر دهید. حال باید بدانید که برای ایجاد این تغییرات باید برنامه ها و ابزارک ها را خریداری کنید تا بتوانید سایت خوبی با آنها داشته باشید.

اما مشکل اینجاست که این المان ها انگلیسی و فارسی شده هستند، خیلی خوب کار نمی کنند و وب سایت شما دچار مشکلات طراحی می شود. ما در طراحی قالب اهورا این مشکل را در نظر گرفتیم و به جای نیاز به المان های خارجی، با هر آپدیت المان هایی را به عنوان المان های قالب خاص اضافه می کنیم تا شما قالب خود را از اهورا داشته باشید.

آماده ملاقات می کند

هر نگرانی و هر مشکلی که داشته اید حل شده یا حل خواهد شد! آیا شما یک قالب زیبا و کم هزینه می خواهید که روح زیبایی شناختی شما را با خلق آن به وجد بیاورد؟ یا شاید برای شما مهم است که قالب شما برای گوگل بهینه شده باشد و سرعت بالایی داشته باشد؟ ممکن است شما نیز مانند من علاقه مند به تغییر بخشی از وب سایت خود باشید، اما برنامه نویسی را بلد نیستید و نمی توانید به راحتی وب سایت مورد نظر خود را بدست آورید.

هر کدام از این دغدغه ها با نصب قالب وردپرس آماده اهورا برای شما تبدیل به خاطره خواهند شد. آیا می خواهید قالب وب سایت شما لوکس و حرفه ای به نظر برسد؟ آیا می خواهید Elementor مورد علاقه خود را تغییر دهید؟ آیا باید یک تیم پشتیبانی قوی وجود داشته باشد تا مشکلات را به اشتراک بگذارد و ببیند آیا در به‌روزرسانی‌های آینده برطرف می‌شود؟ برای اطلاعات بیشتر در مورد این محصول، می توانید از صفحه محصول قالب وردپرس اهورا دیدن کنید.