سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دیجی مگ

نظر


چی؟ چه کنیم که کرم پودر به خوبی روی پوستمان بخوابد؟

و کرم پودر بعد از یک ساعت روشن نمی شود، درست است؟ چه کنیم که منافذ پوست دیده نشود و کرم پودر روی پوست ترک نخورد و خشک نشود و به قول خودشان نچسبد؟ برای داشتن آرایشی حرفه ای و بدون عیب باید تمام مراحل زیر را دنبال کنید. تا پوست شما صاف شود یکدست و نرم

ابتدا باید نوع پوست خود را بشناسید

1- قبل از آرایش صورت خود را با پاک کننده مخصوص پوست خود بشویید. شاید به نظر نرسد که تاثیری روی شما نداشته باشد، اما در واقع می تواند چربی را از روی صورت شما پاک کند. برای این کار از اسکراب پوست و ژل پاک کننده صورت استفاده کنید. شما باید هر دو را بر اساس نوع پوست خود انتخاب کنید.

2- مرطوب کننده: اگر پوست شما مختلط یا چرب است، از مرطوب کننده های نوع ژل یا پایه آب استفاده کنید، چون نوع کرم حاوی روغن و چربی است، پس از استفاده کمی صبر کنید.

3- پرایمر کنترل روغن: این مرحله بین پوست و آرایش است، انتخاب پرایمر مناسب بسیار مهم است (در قسمت های چرب بمالید نه کل صورت) پرایمر یک کرم با کرم یا کرم خواهد بود. بافت ژله ای آن شما را برای فونداسیون آماده می کند. به این ترتیب منافذ پوست صورت شما را می بندد، ماندگاری کرم پودر شما را افزایش می دهد و چربی پوست شما را کنترل می کند و از چرب و چرب شدن کرم پودر بعد از یک ساعت روی پوست شما جلوگیری می کند.

4 کرم پودر مات و بدون روغن: به یاد داشته باشید که اگر کرم پودر یا کرم پودر استفاده می کنید، مقدار زیادی محصول را روی پوست خود قرار ندهید و با برس استفاده کنید (به برس نیاز دارید) باید تمیز باشد زیرا او قبلاً است. روی آن می تواند چربی ها و باکتری های قدیمی را به پوست منتقل کند.

5- از روغن آرایشی برای ترکیب کرم هایلایتر و کانتور استفاده نکنید، به جای کرم کانتور از کانتور پودر استفاده کنید.

6- فونداسیون کرمی ثابت کننده: از کرپ برای فیکس کردن استفاده نکنید، ممکن است بعد از استفاده خوب به نظر برسد، اما یک لایه دیگر از کرم پودر به لایه زیرین اضافه می کند. پودر شفاف بهترین گزینه یا اگر ترجیح می دهید مخلوط پنکیک است. مانند یک لوله و پد یا برس را به صورت خود نکشید، بلکه به آرامی پوست خود را لمس کنید.

7- از محصولات روشن کننده پوست دوری کنید. به عنوان یک رژگونه برنزه یا براق، می‌توانند زیبا باشند، اما چربی پوست را بیش از حد آشکار می‌کنند و منافذ روی صورت شما را بازتر نشان می‌دهند. رحیم - مهربان

8- هر چه بیشتر از کرم آرایش استفاده کنید، وضعیت پوست شما بدتر می شود

9- از اسپری فیکس بدون چربی یا کنترل کننده گریس استفاده کنید.

منبع مقاله: https://moorashin.com/بهترین-کرم-پودر-خارجی/