سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دیجی مگ

نظر

Free photo full shot happy woman on skateboard چشم دبی در میان جزیره مصنوعی Bluewaters قرار گرفته و این موضوع به جذابیت عین دبی می افزاید. هدف این موزه ترویج توسعه? فناورانه و نوآوری بهویژه در زمینه? رباتیک و هوش مصنوعی است. حیاط خیرهکننده و یک قایق جالب از جمله جاذبههای داخل این موزه به شمار میروند و سطح شیبدار مارپیچی خیرهکننده آن نیز شما را به زیرزمین و به قسمت اصلی موزه میبرد. کروکودیلی از کوئینزلند استرالیا آورده شده که این کروکودیل 40 ساله است و 750 کیلوگرم وزن دارد و 5 متر طول آن است. که به سرعت حرکت می کند واین کروکودیل در محیطی شبیه به یک باغ گیاه شناسی قرار دارد. چرخوفلک دبی بزرگترین چرخوفلک جهان به شمار میرود و که در سال 2015 ساخت آن آغاز گردید و در حدود هشت سال به طول انجامید تا به اتمام رسیده و آماده بهرهبرداری شود، این سرگرمی جالب جزو تفریحات دبی محسوب می شود . کابلهای سیمی در چرخ و فلک چشم دبی شامل 192 کابل با طولی حدود 2400 کیلومتر است، هر پره چرخ این چرخ و فلک 5 تن وزن دارد که طول آن بیشتر از یک زمین فوتبال است، چرخ و فلک چشم دبی دارای 48 اتاقک می باشد که ظرفیت آن حدود 1750 نفر می باشد.

در ساخت این سازه از 92 کابل استفاده کردهاند که درازای هرکدام به 2400 کیلومتر میرسد. افراد ناتوان و افرادی که از ویلچر استفاده می کنند می توانند از چرخ و فلک چشم دبی استفاده نمایند. در حالی که خورشید در سواحل خود می رقصد، دبی از سواحل خیره کننده خود پرده برداری می کند، جایی که رویاها با واقعیت برخورد می کنند. بخش عکاسی نیز جایی است که خاطره بازی با دلفینها را برای شما ثبت و ماندگار میکند. دهکده جهانی دبی در سال 1997 افتتاح شد و توانست در سال 2020، رکورد گینس را بهدلیل برگزاری بزرگترین کنسرت مجازی به نام خود ثبت کند. در اینجا بیش از 300 عکس و ویدیو عتیقه به نمایش گذاشته شدند که قدمت آنها به دهه 1730 میلادی تا قرن بیستم باز میگردد و در طی 25 سال توسط تاجری لبنانی بحرینی به نام اکرم میکانس جمعآوری شدند. علاوه بر این موارد، شما میتوانید انواع قهوه از سراسر جهان را در اینجا تجربه کنید. در سالن انتظار هم انواع تنقلات و نوشیدنی فراهم است تا از آن استفاده کنید. اما برای این که امکان استفاده از این جاذبه گردشگری برای همه فراهم باشد، بلیطهای عین دبی متناسب با نوع کابینهای مختلف آن قیمتگذاری میشوند. نمایشهای فرهنگی از مهارتها و آداب و صنایعدستی محلی کشورها، جزو جاذبه غرفههای مختلف است. این کابین مناسب دورهمیهای دوستانه و خانوادگی است و سه نوع مختلف دارد. داخل کابین های چرخ و فلک دبی امکانات خاصی در نظر گرفته شده تا در تمام طول مسیر احساس راحتی کنید.

شرکت Landmark Ferris wheel اعلام کرد، عملیات احداث سازه چرخ فلک "چشم دبی" با نصب پنجمین بازوی قاب سازه چرخ با طول 107 متر در حال پیگیری است . چرخ و فلک یا به عربی فانفار عین دبی (Ain Dubai) یکی از سازههای بزرگ این شهر است که زمان شروع احداث آن سال 2013 بود. چرخ و فلک عین دبی در جزیرهای مصنوعی به نام بلو واترز (Bluewaters Island) احداث شده است. چرخ و فلک چشم دبی در جزیره مصنوعی بلوواترز واقع شده است. اکنون پس از گذشت 8 سال، مراحل ساخت چرخ و فلک چشم دبی تمام شده و چند روز پیش در تاریخ 21 اکتبر سال 2021 از این جاذبه تفریحی بزرگ رونمایی شد. لازم است تا یک روز قبل از مراجعه به این جاذبه دیدنی، بلیط آن را تهیه نمایید؛ چراکه حجم بازدیدکنندگان بسیار زیاد بوده و همچنین قیمت بلیط برای کودکان زیر 12 سال کمتر محاسبه میشود. دسترسی و ورود به این جزیره کار بسیار سختی نخواهد بود و بعد از سفر به شهر دبی میتوانید به سادگی به محل این چرخوفلک مراجعه نمایید. با مراجعه به این بازار میتوانید طیف گستردهای از محصولات را خریداری کنید. البته این تاکسی مسیر آسفالت را طی اجاره خودرو در دبی نمیکند. همچنین می توانید از فرودگاه دبی به دریاچه های جمیرا با مترو بروید و سپس از فرودگاه دبی تاکسی بگیرید تا به مقصد برسید.

گردشگران میتوانند با سیستم حمل و نقل عمومی دبی مانند مترو دبی یا اتوبوس های دبی خود را به موزه جذاب و دیدنی آینده دبی برسانند. معمولا در کابین خانوادگی چیزی سرو نمیشود؛ اما اگر از نوع پلاس باشد این امکان فراهم خواهد شد.- کابین سلبریت کلوپ چرخ و فلک دبی: این کابین مخصوص برگزاری انواع جشنها مانند تولد و عروسی است که امکان حضور مهمانان جشن نیز در آن فراهم گردید. همانطور که در بالا گفاه شد، چرخ و فلک عین دبی دو مدل کابین خصوصی و دورهمی دارد که قیمت بلیطهای آن با توجه به نوع خدمات و کابین با هم متفاوت است. با ارتفاع 250 متری، تقریباً دو برابر ارتفاع چشم لندن است. چرخ و فلک لندن چشم لندن و چشم لاس وگاس بزرگ ترین چرخ و فلک های جهان بودند که تا 134 متر و 167 متر ارتفاع آنها می رسید، در سال 2015 توسط دو شرکت غول مهندسی سازه، استارنث و هیوندای در شهر دبی ساخت چرخ و فلک عین دبی آغاز گردید، و بعد از سال ها تلاش ساخت این چرخ فلک در 21 اکتبر سال 2021 به پایان رسید، و توانست لقب بزرگترین چرخ فلک دنیا را با 250 متر ارتفاع از بزرگ ترین چرخ و فلک جهان از چشم لندن و چشم لاس وگاس را به خود اختصاص داد. دبی یکی از بزرگترین شهر امارات متحده عربی است. این یکی از بهترین مکان ها برای خرید در دبی است. اگرجنبه های متفاوت مدیریت آکواریوم دبی بابیشتر از33هزارگونه مختلف دریاایی برای شما جالب است ومی خواهید بدانید نحوه غذادادن و نگهداری از گونه های مختلف و تمیزکردن آکواریوم چطورانجام می شود باید این توررا ببیند.بازدیدکنندگان می توانند با همراهی 10نفر ازپرسنل با تجربه، بخش های مختلف آکواریوم مثل تجهیزات آماده سازی غذا، بخش قرنطینه و آزمایشگاه را مشاهده کنند. Mammoet پیشنهاد کرد که بزرگترین عناصر، پایه ها و کابل ها را مستقیماً از بارجی که با دو جرثقیل بالابر فوق سنگین خود وارد آن شده بودند، روی پایه ها نصب کنند.

در سراسر شهر دبی فقط مسوولان مسجد جمیرا و دو عبادتگاهِ دیگر، اجازه ورود پیروانِ سایر دین ها را به عبادتگاه شان می دهند؛ اقدامی که تنها دلیل آن ترویج فرهنگ و آداب اسلامی ست. طراحی و ساخت چرخوفلک بزرگ در شهر دبی سختیهای بسیار زیادی داشته که نیروهای مختلفی از کشورهای دیگر نیز در ساخت آن از سهم بسیار مهمی برخوردار بودهاند. در این مطلب از مجله گردشگری ره بال آسمان، بار دیگر راهی شهر پرآوازه و توریستی دبی شده و این بار از بزرگترین و مرتفعترین چرخ و فلک دنیا در این شهر دیدن کردیم. در این شهر موزه های مختلفی از جمله موزه مادام توسو، موزه اتحاد و موزه ایلوژن وجود دارد که با توجه به سلیقه و علاقه مندی های خود، می توانید از آن ها بازدید نمایید. چرخ و فلک دبی که با نام عین دبی یا چشم دبی شناخته می شود، مرتفع ترین و عظیم ترین چرخ و فلک دنیا است که به طور حتم تجربه آن می تواند تجربه ای منحصر به فرد برای شما باشد. بازدیدکنندگان می توانند از طریق یک پل عابر پیاده اختصاصی با نام (The Wharf Link) و به طول 265 متر به چرخ و فلک دبی برسند. دسترسی به آن از طریق آسانسور اختصاصی شیشهای امکان پذیر است.

سقوط از ارتفاع 31 متری، از طریق این سرسره 116 متری و سرعت 60 کیلومتر در ساعت، تجربه ای متفاوت از حس هیجان را، برای شما رقم خواهد زد. این مسیر با مانع است که شبیه هیچ مسیر دیگری نیست و در ارتفاع 13 متری از سطح زمین به حالت تعلیق در آمده است. با تجربه چرخ و فلک دبی شما می توانید در ارتفاع 270 متری از سطح زمین، منظره ای بی نظیر از دبی را مشاهده نمائید. چرخ و فلک اسب سرخ اوساکای ژاپن: در سال 2016 افتتاح شده است و 123 متر ارتفاع دارد. طول تمامی کابلهای سیمی به کار رفته در چرخ و فلک عین دبی به حدود 2400 کیلومتر میرسد. روش تعاملی جالبی برای بازدیدکنندگان به خصوص کودکان به کار گرفته شده تا آنها رادرمورد پایداری زندگی دریایی که شامل سه بخش منحصربه فرد زیست محیطی ازجمله جنگل، سواحل صخره ای واقیانوس زنده است، آموزش دهد.آس چارتر این امکان را به شما می دهد تا کمتر از سه دقیقه بتوانید بلیط هواپیما مشهد دبی رزرو نمایید. لازم به ذکر است که پارک آبی آکوا ونچر دبی هر روز از ساعت 8 صبح الی 10 شب میزبان شما می باشد. معروفترین تفریحات این پارک سرسرههای متنوعی نظیر سرسرههای آبی، سرسره آبی آکوا کندا، سرسره زوم رنگو، سرسره انتقام پوزئیدون، سرسره رقابت، سرسره ایمان، ترن آبی و حمله کوسه است که ساعاتی مفرح و هیجانانگیزی را برای گردشگران میسازد. باید بگویم، اتفاقا برخلاف تصورتان در دبی مجموعههای آبی متنوعی ساخته شده که برخی از آنها، جز برترینها در دنیا محسوب میشوند. این کابین زیرمجموعههای متنوعی دارد که هر کدام از آنها متناسب با شرایط گردشگر امکانات مختلفی را در اختیار او قرار میدهند. خوبی این پارک است که برای تمام سنین و وزن ها بازی متناسب دارد، برخی وسایل موجود در وایلد وادی برای بانوان باردار هم مناسب سازی شده اند.

اگر شما هم قصد دارید بهصورت خانوادگی از دهکده جهانی دبی بازدید کنید، بهتر است بدانید که شرایط بسیار خوبی برای تفریح دستهجمعی در این نمایشگاه بزرگ فراهم شده است. با توجه به اینکه دهکده جهانی دبی در مسیر بسیار خوبی قرار گرفته است، شما میتوانید از تاکسیهای این شهر برای دسترسی آسان استفاده نمایید. معرفی کامل شهر دبی - با مدرن ترین کشور خارمیانه آشنا شوید! از دیگر امکانات جالب این رودخانه می توان به این موضوع اشاره کرد که شما برای بالا رفتن از برج سرسره ها لازم نیست که از تیوپ خود خارج شوید بلکه در این رودخانه نوار نقاله ای وجود دارد که شما را نشسته در تیوپ به بالای برج خواهد برد. جدا از منظره ای که به رایگان ازمرکزخرید دبی می توانید تماشا کنید، اگراز ورودی باغ وحش زیرآب وارد شوید می توانید میان تونل های آکواریوم قدم بزنید. افرادی که بلیط این کابین را دارند، از ورودی رو به دریا، وارد کابین میشوند. دبی مال چندین درب ورودی دارد که اگر درب اصلی را برای ورود انتخاب کنید، با هیبت عظیم یک دایناسور استخوانی روبهرو میشوید! پرورش مروارید یک سنت و کار قدیمی در چین است، که چندین هزار سال قدمت دارد. کشور امارات سرمایه و امکانات خود را در اختیار این شرکت قرار داده و مهندسان خبره در این شرکت توانستهاند با کمک گرفتن از نیروهای زیاد از کشورهای مختلف، کار ساخت آن را به اتمام برسانند و آن را راهاندازی نمایند. ساحل عمومی جمیرا که اغلب به آن ساحل ام سقیم میگویند، ساحلی شلوغ و دلپذیر است که گردشگرها و مردم محلی میتوانند از آن نهایت لذت را ببرند. بازدیدکنندگان از این موزه میتوانند از تجربیات تعاملی سرگرمکننده لذت ببرند.

بازدیدکنندگان می توانند از مناظر باشکوه آسمان دبی با سه تجربه کابین مختلف لذت ببرند: کابین های مشاهده، کابین های گروهی و کابین های خصوصی. امکانات و خدمات کابینهای سلبریت پلاس نیز شامل سرو غذاهای متنوع، میانوعدههای مختلف و انواع نوشیدنی میشود. همچنین خوب است اشاره کنیم که در کابینهای سلبریت کلوپ، از شما و مهمانان شما با غذاهای لذیذ و نوشیدنیهای گوارا نیز پذیرایی میشود. را در کابینهای چرخ و فلک چشم دبی برگزار کنید، میتوانید کابینهای خصوصی سلبریت کلوپ را با قیمتی گزاف، رزرو کنید. برای مهمانان کابینهای پرمیوم این فانفار، در طول سفر 3 نوع نوشیدنی سرو میشود و مهمانان میتواند نوشیدنی دلخواه خود را از میان آنها انتخاب کنند. اقدام به تأسیس دفتر طراحی مستقل کنند یا طراحی و نظارت بر پروژههای آزاد را بپذیرند. مراکش یک کشورهای آفریقایی است که با توجه به دارا بودن تاریخ غنی به صورت مستقل در دهکده جهانی دبی شرکت میکند. پوشش در پارک آبی دبی به این صورت است که گردشگران می توانند از لباس هایی مانند لباس شنا، بورکینی(لباس شنای اسلامی) و بیکینی استفاده نمایند. مزیت های فوق العاده این مرکز خرید مانند نزدیکی به مرکز شهر و هتل های مجلل آن را به یکی از محبوب ترین مراکز خرید دبی تبدیل کرده است.