سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دیجی مگ

نظر


روکش صندلی و زیرانداز مکمل یکدیگر هستند و ظاهری خاص و شیک به کابین خودرو می بخشند.

اول اینکه در زمینه کفپوش خودرو بدترین متریال در کفپوش سه بعدی مواد پلیمری است (البته به ندرت مواد پلیمری پیدا می کنید)، در زمینه روکش صندلی ها ذکر آن روکش ضروری است. در بلژیک به عنوان مخالف نام کشور اروپایی شناخته می شود، یکی از پوشش های کم کیفیت است و به نوعی می توان از آن استفاده کرد.

در ایلیا بست به لیست قیمت روکش صندلی ماشین می پردازیم.

لیست قیمت روکش صندلی ماشین

قیمت اکثر محصولات در روزهای سخت بازار ایران ناپایدار است و قیمت هایی که در اینجا ذکر شده مربوط به آن دوران است.

عنصر دیگر برای تخمین هزینه خرید روکش، قیمت آن با توجه به درصد خودروهای مختلف (خودروهای داخلی و وارداتی) و میزان پارچه مصرفی و همچنین رتبه بندی کیفیت است.

روکش صندلی بلژیکی

به طور کلی این نوع پوشش از 170000 تا 250000 متغیر است.

از معایب این کاور می توان به یکبار مصرف بودن آن و همچنین محدودیت خودرو اشاره کرد که فقط توسط صبا و پژو قدیمی تولید می شود.

قیمت روکش صندلی

این روکش با توجه به کیفیت پارچه استفاده شده بین 550 تا 800 هزار تومان می باشد.

پارچه های اثاثه یا لوازم داخلی شامل مخمل، جودان، ساتن و کرباس است.

قیمت صندلی چرمی

یک مدل با کیفیت از این روکش بسته به نوع خودرو از 700000 تا 1800000 تومان قیمت دارد.

قیمت روکش صندلی چرم و پارچه

در برخی موارد بی کیفیت ترین پارچه که ساتن است با چرم ترکیب شده و با قیمت بالایی به فروش می رسد که برای تولیدکنندگان و به خصوص خرده فروشان بسیار سودآور است.

توصیه ایلیا بست خرید ترکیبی از چرم و مخمل (البته مخمل و چرم درجه یک چون این نوع پارچه ها نیز درجات مختلفی دارند.

روکش چرم و پارچه - تخت آلیاژی

فروش ارزان روکش صندلی در تهران

مرکز خرید و فروش بسیاری از خودروهای لوکس و اسپرت در پایتخت، خیابانی است که به نام چراغ البرک (تبادله کلیه کالاهای لوکس و خودروهای اسپرت) شناخته می شود که از طریق چند نمایندگی در دسترس آنها قرار می گیرد. خرید بدون نقد، کاور با قیمت بسیار بالایی ساخته می شود، اما ما در فروشگاه اینترنتی ایلیا بست بسیاری از لوازم جانبی خودرو از جمله روکش صندلی و لوازم جانبی خودروهای اسپرت ممتاز را مستقیماً از سازنده به مشتری حمل می کنیم. .

از کجا می توانم روکش صندلی بخرم؟

خرید روکش صندلی باید در مکانی معتبر انجام شود، معمولا مشتری پس از داشتن یک تجربه خرید خوب اقدام به خرید می کند، به محصول توجه کند. قیمت بالا همیشه بهترین قیمت برای خرید غلاف نیست و همچنین قیمت پایین بهترین قیمت برای خرید یک تفنگ خوب نیست، بنابراین همیشه اطلاعات محصول را در قسمت توضیحات بررسی کنید.

شیک ترین روکش صندلی

معمولا شیک ترین روکش های صندلی از چرم ساخته می شود که به راحتی تمیز می شود. هنگام خرید روکش چرمی، نکته ای را که باید در نظر داشته باشید این است که روکش های سه بعدی معروف ظاهر زیباتری به خودروی شما می دهند و معمولا از بهترین چرم با کیفیت استفاده می شود.

بهترین رنگ برای روکش ماشین مشکی

رنگ مشکی معمولاً جذب نور خورشید را در تابستان افزایش می دهد که به نوبه خود باعث افزایش دمای داخل کابین خودرو می شود.

اما در انتخاب رنگ روکش با توجه به رنگ خودرو جدا از در نظر گرفتن فضای داخلی خودرو می توان از رنگ های مکمل آن نیز استفاده کرد.

نارنجی، قرمز، مشکی، بنفش، سفید، صورتی معمولا رنگ هایی هستند که جلوه خاصی در کنار مشکی ایجاد می کنند. اما در کل، انتخاب رنگ کاملاً خوب است.

مناسب ترین رنگ برای روکش صندلی

انتخاب رنگ کاپوت و همچنین رنگ سایر قسمت های داخلی خودرو باید متناسب با رنگ داشبورد، درها، داشبورد و فریم ها انجام شود. زیرا انتخاب اشتباه رنگ بی ربط می تواند زیبایی داخلی سالن را از دست بدهد. سعی کنید رنگی را انتخاب کنید که با تم کابین خودرو همخوانی داشته باشد.

روکش صندلی پراید ارزان

خیلی ها فکر می کنند پراید خودروی ارزان تری نسبت به خودروهای دیگر است. صندلی های آن باید ارزان تر از خودروهای دیگر باشد. البته در برخی موارد ممکن است این وضعیت درست باشد اما به طور کلی قیمت یک روکش به کیفیت و کیفیت پارچه و همچنین هزینه های اضافی بستگی دارد.

 

پرفروش ترین روکش صندلی

با توجه به نوع خودرو و تقاضای مشتری و همچنین نوع ساخت و مدل روکش، محصولات پرفروش دارای اقلام متغیر می باشند.

در مجموع پرفروش ترین روکش صندلی ها مربوط به خودروهای پژو 206 و پراید است.

بیشتر مشتریان روی روکش های پارچه ای صندلی تمرکز می کنند.

و بسته به سبک روز روکش صندلی های سه بعدی طرفداران زیادی دارد

و در نهایت زیبایی در سادگی نهفته است. حتی با خرید بهترین طرح کاور سه بعدی می توانید تم داخل خودرو را خراب کنید و بد سلیقه را به ارمغان بیاورید اما انتخاب یک کاور ساده به راحتی می تواند تم ساده خودروی شما را حفظ کند.

 

بیشتر بخوانید:  https://behnikan.ir/product-category/خودرو-و-ابزار/روکش-صندلی/سایپا/روکش-صندلی-تیبا-1-جدید/