سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دیجی مگ

نظر


عربی زبان یکی از نیازهای تولیدکنندگان محتوای تبلیغاتی و فعالان رسانه ای است. زیرا تعداد کشورهایی که به زبان عربی صحبت می کنند. در خلیج فارس و شمال آفریقا بسیار فراوان است. تعداد افرادی که از  گوینده رادیو زبان عربی به عنوان زبان مادری خود استفاده می کنند بین 174 تا 442 میلیون نفر تخمین زده می شود. بر اساس آمار سیا، عربی زبان رسمی 25 کشور با 329 میلیون نفر جمعیت است. منطقه جغرافیایی که در آن بیشتر زبان عربی صحبت می شود، جهان عرب نامیده می شود که شامل بیش از 20 کشور است که از خاورمیانه شروع شده و تا شمال غرب آفریقا ادامه دارد.

لهجه مصری

زبان مغربی (از جمله: مراکشی، تونسی، الجزایری و غیره)

زبان های شرقی (از جمله لهجه های: لبنانی، فلسطینی و عربی در اردن غربی)

لهجه های عراقی یا خلیجی (شامل عراقی، کویتی، سریانی شرقی، سواحل خلیج فارس از عراق تا عمان، و سواحل جنوبی و جنوب غربی ایران

همانطور که می دانید گوینده زبان عربی کشور ما و کشورهای عربی شباهت ها و همکاری های فرهنگی و اقتصادی زیادی دارند. بنابراین در حوزه رسانه و تبلیغات شاهد ترجمه و ترجمه از فارسی به عربی و از عربی به فارسی هستیم. استودیو گدار در این زمینه پیشگام محسوب می شود. همکاری با عربی زبانان داخلی و خارجی به کاربران این امکان را می دهد تا صداها و لهجه های متفاوتی را انتخاب کنند تا بتوانند با توجه به نیاز خود انتخاب های متفاوتی داشته باشند. در این بخش می توانید به نمونه های صوتی عربی گوش دهید.