سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دیجی مگ

نظر


هیوندای الکتریک در سراسر جهان شناخته شده است و به دلیل رضایت مشتری، ایمنی و قابلیت اطمینان شهرت دارد. و مسئولیت زیست محیطی این شرکت طیف گسترده ای از محصولات و خدمات مانند ترانسفورماتور، تابلو برق، موتور، ژنراتور، کابل، اتوماسیون را ارائه می دهد. سیستم‌های انرژی تجدیدپذیر و غیره. در اینجا به چهار محصول هیوندای می‌پردازیم: مینی کلید هیوندای. کلید خودکار هیوندای هیوندای اینورتر و دو فلزی هیوندای با ما بیا.

کلید مینی هیوندای

کلیدهای مینیاتوری هیوندای وسایلی هستند که مدارهای الکتریکی را در برابر جریان های بیش از حد ناشی از اتصال کوتاه یا اضافه بار محافظت می کنند. این موتورهای الکتریکی هیوندای به گونه ای طراحی شده اند که جریان جریان را زمانی که از مقدار تعیین شده فراتر می رود، قطع می کند، بنابراین از آسیب به مدار و تجهیزات متصل جلوگیری می کند.

شکل 1

سوئیچ های کوچک هیوندای برای کاربردهای مسکونی، تجاری و صنعتی ایده آل هستند زیرا قابلیت اطمینان بالا، نصب و نگهداری آسان و طیف وسیعی از ویژگی ها و لوازم جانبی را ارائه می دهند. بسته به نحوه عملکرد و ویژگی های امنیتی، کلیدهای مینی هیوندای در انواع مختلفی مانند حرارتی- مغناطیسی، الکترونیکی و هیبریدی موجود می باشد. همچنین این لوازم برقی هیوندای را می توان به صورت زیر دسته بندی کرد.

ظرفیت شکست

تعداد شرط بندی ها

فرآیند ورود

عملکرد تعمیر

کلید مینی هیوندای چگونه کار می کند

گفتیم که کلیدهای مینیاتوری هیوندای وسایلی هستند که از مدارهای الکتریکی در برابر جریان اضافی ناشی از اتصال کوتاه یا اضافه بار محافظت می کنند. سوئیچ های مینیاتوری هیوندای با تشخیص جریان عبوری از مدار و مقایسه آن با مقدار از پیش تعیین شده تعیین شده توسط درجه شکن کار می کنند.

اگر جریان از این مقدار بیشتر شود، بریکر مینیاتوری هیوندای قطع می شود و مدار را از منبع تغذیه جدا می کند و از آسیب به مدار و تجهیزات مربوطه جلوگیری می کند.

کلید خودکار هیوندای

کلید اتوماتیک هیوندای وسیله ای است که جریان جریان را در هنگام بروز خطا قطع می کند و مدارهای الکتریکی را از اضافه بار، اتصال کوتاه و نشت زمین محافظت می کند.

این دستگاه های الکتریکی هیوندای برای کاربردهای صنعتی و دریایی طراحی شده اند و ایمنی و قابلیت اطمینان دستگاه ها و سیستم های الکتریکی را تضمین می کنند. کلیدهای خودکار هیوندای در انواع مختلفی از جمله سری وکیوم، بادی، کیس قالبی و سری مینیاتوری تولید می شوند.

یک مرد جوان

انواع کلید ماشین هیوندای

هر کلید اتوماتیک هیوندای ویژگی ها و مزایای خاص خود را دارد. مثلا،

مدارشکن وکیوم هیوندای دارای عمر طولانی، هزینه نگهداری کم و عملکرد بالا برای مدارهای فشار متوسط ??و فشار قوی می باشد.

قطع کننده های مدار هوا دارای یک سیستم نوآورانه، بسیاری از عملکردهای ایمنی و عملکرد قابل اعتماد برای مدارهای ولتاژ پایین هستند.

کلیدهای اتوماتیک هیوندای طراحی بهینه ای دارند که نصب آسان، انعطاف پذیری و عملکرد بالای این منابع تغذیه هیوندای را برای مدارهای ولتاژ ضعیف و متوسط ??فراهم می کند.

کلیدهای سری مینی هیوندای راه حلی عالی برای محافظت در برابر اضافه بار الکتریکی، اتصال کوتاه و نشتی زمین در تاسیسات خانگی و تجاری با ظاهری پایدار و زیبا و گزینه های متنوع برای انتخاب می باشد.

سوئیچ های اتوماتیک هیوندای مطابق با استانداردهای بین المللی مانند IEC و UL تولید می شوند و به طور گسترده در نیروگاه ها، تاسیسات صنعتی و کشتی های دریایی استفاده می شوند و کیفیت و شهرت خود را ثابت می کنند.

اینورتر هیوندای

اینورترهای هیوندای دستگاه هایی هستند که جریان مستقیم (DC) را به جریان متناوب (AC) برای کاربردهای مختلفی از جمله انرژی های تجدیدپذیر، موتورهای صنعتی، راه حل های دریایی و سیستم های ذخیره انرژی تبدیل می کنند. اینورترهای هیوندای بسیار کارآمد، قابل اعتماد و بادوام هستند و همچنین نصب و نگهداری آسانی دارند. هیوندای اینورتر بخشی از برند Greentrick است که نشان دهنده محصولات سازگار با محیط زیست است که به آینده سیاره و محیط زیست اهمیت می دهند. یکی از بهترین اینورترهای موجود در بازار ایران اینورتر اینوت است.

محصولات Greentric مبتنی بر فناوری‌های سازگار با محیط زیست هستند که انتشار گازهای گلخانه‌ای را کاهش می‌دهند، از آلودگی محیط زیست جلوگیری می‌کنند و باعث رشد همه مشاغل می‌شوند. اینورتر هیوندای یکی از محصولات لوازم الکتریکی پیشرو هیوندای است که به انقلاب سبز در صنعت انرژی کمک کرده است.

تسکین

هیوندای متالیک بود

هیوندای بی متال یا رله اضافه بار حرارتی هیوندای الکتریک وسیله ای است که از خودروهای الکتریکی در برابر اضافه بار و آسیب محافظت می کند. با اندازه گیری جریان عبوری از موتور و مقایسه آن با مقدار تنظیم شده کار می کند

اگر جریان در زمان معینی از مقدار مشخص شده بیشتر شود، هیوندای بی متال مدار را باز کرده و موتور را متوقف می کند. این کار باعث می شود که موتور از مصرف بیش از حد انرژی و تولید گرمای بیش از حد جلوگیری کند.

رله اضافه بار حرارتی الکتریکی هیوندای دارای چندین مزیت نسبت به سایر انواع دستگاه های حفاظتی است. راه اندازی و نصب آن آسان است، زیرا به هیچ سنسور خارجی یا سیم کشی نیاز ندارد. همچنین قابل اعتماد و دقیق است، زیرا به سرعت به تغییرات جریان و دما پاسخ می دهد.

این خودروی الکتریکی هیوندای را می توان با یک یا سه موتور استفاده کرد و پیکربندی های زیادی در کلاس سرنشینان موجود است. بخاری های هیوندای بی متال یا برقی هیوندای برای کاربردهای مختلف مانند پمپ، فن، کمپرسور، نوار نقاله و سایر تجهیزات صنعتی مناسب می باشد.

اخرین حرف

تجهیزات الکتریکی هیوندای یک ارائه دهنده پیشرو در تجهیزات و راه حل های الکتریکی است که می تواند نیازهای متنوع و متغیر مشتریان و بازارها را برآورده کند. این شرکت متعهد به ارائه محصولات و خدمات با ارزش افزوده است که کارایی و اثربخشی سیستم ها و برنامه های الکتریکی را بهبود می بخشد. هیوندای مارکت محصولات هیوندای را به بازار عرضه می کند. هیوندای الکتریک متعهد به ایجاد آینده ای پایدار از طریق فناوری های پیشرفته و ابتکارات سبز خود است.

مطالعه از منبع: https://www.tejaratefarda.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D9%88%D8%A8-%DA%AF%D8%B1%D8%AF%DB%8C-65/44688-%D8%AA%D8%AC%D9%87%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C%DA%A9%DB%8C-%D9%87%DB%8C%D9%88%D9%86%D8%AF%D8%A7%DB%8C