سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دیجی مگ

نظر

دبی به عنوان عروس خاورمیانه شناخته می شود و یکی از شهرهای امارات متحده عربی است که در 50 سال اخیر دستخوش تغییرات چشمگیری شده است به همین دلیل دبی سالانه پذیرای میلیون ها مسافر از سراسر جهان است. زمانی که به دبی سفر می کنید، ساختمان های بی نظیری مانند برج خلیفه، سواحل دلپذیر و صحرای نبی را خواهید دید که در هیچ جای دنیا نخواهید یافت. یکی از مهم ترین نکاتی که قبل از سفر به دبی باید بدانید نکات مهمی است که باید به آن توجه کنید. در ادامه به موارد فوق به طور کامل پرداخته خواهد شد.


آب و هوای دبی در فصول مختلف سال چگونه است؟

یکی از مهم ترین نکاتی که قبل از سفر به دبی باید در نظر گرفت آب و هوا است. این شهر در قسمت پایین خط استوا قرار دارد و میزان بارندگی سالانه آن بسیار کم است. در نتیجه هوای این شهر معمولا گرم است و برای کسانی که در مناطق سردسیر و کوهستانی زندگی می کنند، این هوا راحت نیست و رطوبت زیاد باعث تعریق مداوم می شود. در فصل بهار و اواسط تابستان هوا بسیار گرم و غیرقابل تحمل است و میانگین دمای آن 48 درجه است.

نوامبر تا فوریه بهترین زمان برای سفر به دبی از نوامبر تا پایان فوریه است، دمای هوا در این ماه ها بین 20 تا 27 درجه سانتیگراد است و می توانید از شنا در سواحل زیبا و جذاب دبی لذت ببرید، اقامت داشته باشید و از تور لذت ببرید. از کویر لذت ببرید.


مدت زمان پرواز تهران به دبی چقدر است؟

قبل از سفر به دبی، دانستن زمان پرواز بسیار مهم است. پرواز مستقیم تهران به دبی 2 ساعت و 20 دقیقه طول می کشد.


بهترین هتل های دبی کجا هستند؟

هتل های زیادی در دبی وجود دارد. رزرو هتل قبل از سفر به دبی بسیار مهم است. شهر مدرن دبی دارای هتل های درجه یک جهانی است که مهمانان می توانند در آن اقامت کنند.

در اینجا زیباترین و مدرن ترین هتل های این شهر بی نظیر معرفی خواهند شد


هتل برج های جمیرا امارات

هتل جمیرا یکی از هتل های 5 ستاره دبی است. این هتل دارای 400 اتاق و امکاناتی مانند اتصال ماهواره ای، صرافی، باشگاه ورزشی، رستوران های بی نظیر با غذاهای بین المللی است و همچنین به دبی مال، مرکز شهر دبی و ... نزدیک است. سرویس رفت و برگشت رایگان تا

هتل علمات جمیرا: امارات، جاده شیخ زاید، برج های امارات



هتل رافلز

هتل 5 ستاره رافلز دارای 252 اتاق است و تا فرودگاه دبی 15 دقیقه فاصله دارد. وافی دبی مال به این هتل زیبا نزدیک است. مواردی مانند: سونا، جکوزی، استخر روباز، منوی رژیم غذایی ویژه، خدمات نگهداری از کودکان، سرویس اتاق VIP از جمله امکانات این هتل می باشد.

آدرس هتل رافلز: دبی; بر دبی و مال خیابان شیخ رشید


هتل تاج دبی

هتل تاج یکی از هتل های 5 ستاره دبی زیبا است که در قلب شهر واقع شده است. این هتل دارای 296 اتاق است که هر کدام چشم اندازی فوق العاده از شهر دارند. هتل تاج دارای غذاهای متفاوت و متنوع با غذاهای هندی، انگلیسی، بین المللی، مدیترانه ای، آسیایی و عربی می باشد.

آدرس هتل تاج: مرکز شهر برج خلیفه، دبی



هتل برج العرب جمیرا

هتل برج العرب جمیرا 7 ستاره و از 202 اتاق در 27 طبقه تشکیل شده است. از امکانات این هتل می توان به 9 رستوران اشاره کرد که می توانید انواع غذاهای بین المللی را در آنها پیدا کنید. این هتل چشم اندازی خیره کننده از خلیج فارس دارد.

آدرس هتل برج العرب جمیرا: خیابان جمیرا، دبی، امارات متحده عربی



پارک حیات دبی-هتل

هتل پارک حیات یکی از هتل های 5 ستاره شهر زیبای دبی می باشد و دارای 225 اتاق می باشد و فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 2 کیلومتر و تا دبی مال و برج خلیفه 15 دقیقه با ماشین و تا ساحل دبی حدود 30 دقیقه با ماشین می باشد. رفت و آمد مکرر؛ شایان ذکر است که امکاناتی که این هتل در اختیار مسافران قرار می دهد شگفت انگیز و منحصر به فرد بوده و در سفر به دبی تجربه بسیار خوبی را در اختیار میهمانان قرار می دهد.

آدرس هتل پارک حیات: Yacht & Golf Club، دبی



هتل مینا سالم

هتل 5 ستاره مینا السلام دبی دارای 292 اتاق است و از چشم اندازهای دل انگیزی از دریا و خلیج برخوردار است، به همین دلیل مناظر اقیانوس در این شهر کویری تضاد دلپذیری را ایجاد می کند.لازم به ذکر است که این هتل چیزی خاص است. اتاق مخصوص معلولین و سالمندان

آدرس هتل مینا السلام: جاده جمیرا، دبی، امارات متحده عربی



پایان

وی در طی این تحقیق عوامل مهمی را قبل از سفر به دبی مورد بررسی قرار داد تا شما عزیزان سفری آرام و خاطره انگیز داشته باشند. در صورت نیاز به خودرو در مدت اقامت در دبی پیشنهاد می شود از شرکت اجاره سعادت خودرو اجاره کنید. ذکر این نکته ضروری است که با استفاده از خدمات اجاره خودرو در دبی در زمان و هزینه خود صرفه جویی خواهید کرد.