سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دیجی مگ

نظر

در حقیقت با توجه به بازار عجیب و غریب و قیمتهای فضایی خودرو در کشور ما، طبیعی به نظر میرسد که سرقت خودرو در این روزها به کاری بسیار سودآور برای سارقان تبدیل شود و مجازاتهای تعیین شده نیز بازدارندگی کافی را نداشته باشد. در تعیین بودجه باید به این نکته توجه داشت که نباید قیمت ردیاب خودرو به عنوان مهمترین فاکتور در نظر گرفته شود چرا که باید به توسعه پذیر بودن سخت افزار دقت شود به این دلیل که نیازها همواره در حال تغییر هستند و در صورت گسترش آنها در آینده، انتخاب ردیاب با حداقل امکانات و عدم توسعه پذیری عاقلانه نیست. مسیریاب GR800 با داشتن قابلیت مغناطیسی بهترین کاربرد خود را در اختیار افرادی قرار می دهد که مدیریت یک مجموعه اجاره خودرو را به عهده دارند. درواقع با استفاده از این قابلیت می توانید از صحبت ها و برنامه های سارقین مطلع شوید و در مناسب ترین زمان بهترین عملکرد را داشته باشید.

 

تا اینجا 2 مورد از متداولترین ابزارهای حفاظت از خودرو در برابر سرقت را به شما معرفی کردهایم ولی راهکارهای زیادی برای افزایش امنیت خودرو وجود دارد که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر مقاله ” افزایش امنیت خودرو با جدیدترین راهکارهای عملی درسال 2022 ” را در گوگل جستجو نمایید! در شرایطی که کافی است یک لحظه ماشین خود را کنار خیابان پارک کنید و تا زمان برگشت دیگر هیچ اثری از آن نمانده باشد، چه راه حل مؤثری برای جلوگیری از سرقت خودرو وجود دارد؟ خاموش کردن خودرو: خاموش کردن خودرو با موبایل یک امکان جانبی دیگر است که برخی ردیاب ها دارند. زیرا تکنولوژی روز به روز در حال پیشرفت است و سارقان حرفهای هم با این پیشرفت همراه هستند. به لطف استفاده از سیم کارت داخل ردیاب, دیگر بعد مسافت و فاصله از خودرو اهمیت ندارد چراکه هشدارها و اطلاعات موقیت خودرو بر بستر شبکه تلفن همراه ارسال میشود. در کنار اهداف ذکر شده باید به این نکته توجه داشته باشید که برخی افراد سودجو ممکن است جهت رسیدن به اهداف نامتعارف خود بر روی خودروی شما دستگاه ردیاب نصب کرده و از موقعیت و مسیر رفت و آمد شما مطلع شوند. لازم به توضیح است دزدگیرها در دو نوع ساده و تصویری عرضه شدهاند که میتوان گفت نوع ساده آنها به هیچ وجه قابل اطمینان نبوده و کارایی ندارند, اما اگر تصمیم به نصب دزدگیر دارید پیشنهاد میشود نوع تصویری آن را تهیه نمایید چراکه در صورت نفوذ سارق به خودرو, پیش از غیر فعال سازی دزدگیر توسط سارق, مالک خودرو از طریق اعلام هشدار ریموت تصویری, مطلع میشود. https://bestfarsi.ir/articles/advertorial/radyabeman

 

با رشد روزافزون آمار سرقت خودرو و پیشرفت تکنولوژی، متخصصان حوزهی لوازم جانبی و امنیت خودرو به دنبال راهکارهای تازهای برای در امان نگه داشتن خودرو از گزند سارقان هستند. نتیجهی این تلاشها معرفی ردیاب خودرو و موتور سیکلت است که با استفاده از تکنولوژی ماهوارههای موقعیت یاب جهانی توسعه یافته است. ردیاب آهنربایی GM3000 از بهترین ردیابهایی است که در ایران وجود دارد. همچنین در برخی از مدلهای این دستگاه امکان خاموش کردن خودرو از راه دور نیز وجود دارد. چه راه مطمئنی برای این کار وجود دارد؟ درنتیجه برای جلوگیری از دزدیده شدن ماشین، باید دنبال راه حل بهتری باشید! خاموش کردن خودرو از راه دور : با استفاده از اپلیکیشن ردیاب زنوتیک می توانید از راه دور خودروی خود را خاموش کنید. میشه با این ردیابا پیداش کنیم؟ پس با این تفاسیر باید چه کار کنیم؟ مانند همه ردیابهای دنیا، این محصول نیز در همکاری با سیستم جهانی GPS و ماهوارههای آن فعالیت میکند.

https://www.darkoob.ir/index.php?option=com_content&view=article&preview=0&id=3236

ردیاب یک وسیله پیشرفته الکترونیکی است که با استفاده از ماهوراههای GPS میتواند موقعیت دقیق وسیله نقلیه را از طریق سیم کارت داخل دستگاه, به مالک خودرو ارسال و اعلام کند. درحال حاظر انواع مختلفی از ردیاب با ویژگیها و قابلیتهای مختلف عرضه شده است. ردیاب سیمی یکی دیگر از ردیاب های خودرو است که استفاده از آن برای کاربران راحتتر است. به کمک سیستم ردیاب GPS می توانید در هر شرایطی موقعیت جغرافیایی خودرو را مشاهده کنید، پس دیگر هیچ نگرانی جهت به سرقت رفتن خودرو نخواهید داشت و حتی قادر خواهید بود که خودروی خود را به دوست، کارمند یا مشتری اجاره یا به امانت بسپرید. با استفاده از این مزیت میتوانید موقعیت جغرافیایی خودروی خود را در هر نقطه کنترل کنید و اطلاعات کاربردی دیگری نیز از خودرو داشته باشید، با ما همراه باشید تا علاوه بر راهنمایی جهت خرید ردیاب خودرو شما را با قیمت ردیاب خودرو نیز آشنا شوید. از این طریق در هر لحظه موقعیت جغرافیایی خودرو را برای صاحب خودرو ارسال میکند.