سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دیجی مگ

نظر


آزمون GRE
چیست؟ آزمون GRE معتبرترین آزمون برای سنجش توانایی های تحصیلی افراد است. آزمون GRE پنج سال اعتبار دارد.

قبل از مطالعه مقاله بعدی یادآور می شویم که گروه مهاجرتی رهاب با بیش از سه سال سابقه در برگزاری آزمون های نسخه خانگی به شما کمک می کند تا در مدت 10 روز بدون هیچ گونه آمادگی مدرک GRE را دریافت کنید. ما نتیجه مورد نیاز شما را تضمین می کنیم و هزینه خدمات پس از دریافت گزارش به طور کامل دریافت می شود. برای آشنایی بیشتر با آزمون GRE و نحوه ثبت نام در این آزمون، مطالب سایت زیر را دنبال کنید.

آزمون عمومی GRE

آزمون عمومی GRE توانایی افراد را در استدلال ریاضی، درک مطلب و مقاله نویسی می سنجد!

زمان این امتحان تقریباً بود. 4 ساعت قبل، و پس از اصلاحات ETS به تقریبا کاهش یافت. 2 ساعت. آزمون GRE دارای سه بخش است:

- ارزیابی کتبی تحلیلی در بخش اول آزمون؛

در این قسمت مهارت مقاله نویسی افراد مورد آزمایش قرار می گیرد. نمره بالا در این بخش باعث می شود هر معلمی به مهارت مقاله نویسی شما افتخار کند.

- قسمت بعدی آزمون استدلال شفاهی است.

این سخت ترین بخش آزمون GRE است. استفاده از لغات انگلیسی که به ندرت استفاده می شود، نمرات در این آزمون را حتی برای انگلیسی زبانان بومی دشوار می کند و این بخش دارای 170 امتیاز است که امتیازات بالای 150 امتیاز مورد نظر اکثر اساتید و دانشگاه ها می باشد.

- قسمت 3 این آزمون به استدلال کمی می پردازد.

این بخش برای اکثر دانشجویان ایرانی نسبت به سایر مقاطع راحت‌تر است و نمره 160 به بالا برای اکثر دانشگاه‌ها نمره مطلوب است.

نمره کل آزمون GRE جنرال شامل 340 نمره کوانت و شفاهی است که نمره رایتینگ در نمره کل این آزمون محاسبه نمی شود و به صورت جداگانه روی کارنامه قرار می گیرد.

در ابتدا آزمون GRE General فقط در مراکز آزمون انجام می شد، اما در سال 2020 با شیوع کرونا، سازمان ETS اعلام کرد که از این پس داوطلبان می توانند این آزمون ها را از خانه انجام دهند و این آزمون GRE Home Edition نام دارد. آنلاین و آفلاین

تست نسخه خانگی GRE

در مقاله ای جداگانه به تست GRE Home Edition خواهیم پرداخت. (برای مشاهده این مقاله اینجا را کلیک کنید)

آزمون موضوعی GRE

این آزمون برای متقاضیان یک رشته خاص طراحی شده است و مانند آزمون GRE عمومی نیست طیف گسترده ای از رشته های زیست شناسی ادبیات انگلیسی، ریاضیات، شیمی، روانشناسی و فیزیک.

مزایای آزمون GRE

آزمون GRE هوم ادیشن  مشکلات زیادی را برای متقاضیان مهاجرت حل می کند. ضمناً برای دریافت فاند یا فول فاند برای دانشگاه های معتبر دنیا به ویژه پذیرش و فاند از آمریکا و کانادا، کسب نمره بالا در آزمون GRE الزامی است. در مقاله زیر به برخی از مزایای تست GER اشاره خواهیم کرد.

اگر قصد پذیرش در یکی از برترین دانشگاه های جهان را دارید، نمره GRE بالا به شما مزیت رقابتی قابل توجهی نسبت به سایرین می دهد. نمره بالا در نوشتار نشان دهنده مهارت شما در مقاله نویسی و مکاتبات علمی است، نمره کلامی بالا نشان دهنده سواد زبانی و تحلیل منطقی شما و نمره بالا در قسمت Quant نشان دهنده مهارت شما در تجزیه و تحلیل است. شما در ریاضیات خوب هستید.

GRE رزومه تحصیلی شما را قوی‌تر می‌کند و می‌تواند به تقویت رزومه شما کمک کند، مانند مدرک زبان با نمرات بالا، معدل بالا، مقاله، تحقیق و دوره‌هایی که گذرانده‌اید.

آزمون GRE در تمام دنیا معروف است و هیچ استاد دانشگاهی در دنیا وجود ندارد که این آزمون و سختی آن را نداند. آزمون GRE معتبرترین معیار سنجش سواد است. زیرا معدل هر دانشگاه برای استاد مشخص نیست و ممکن است معدل شما توصیف روشنی از جایگاه علمی شما برای دانشگاه نباشد.

پر کردن شکاف تحصیلی: یکی از مشکلات بزرگ برخی از متقاضیان مهاجرت تحصیلی، شکاف تحصیلی بالای آنها است. این بدان معناست که آنها از سنین قبل فارغ التحصیل شده اند و این فاصله تحصیلی باعث می شود که نتوانند خود را به عنوان دانشجوی علاقه مند به علم به اساتید و دانشگاه ها معرفی کنند و فاند یا فاند کامل دریافت کنند. یکی از راه های رفع شکاف تحصیلی، گرفتن GRE است. این سند نشان می‌دهد که شما دوره‌های GRE را خارج از سال‌های کالج گذرانده‌اید، و نمره بالا نشان می‌دهد که شما هنوز فردی با استعداد تحصیلی با سطح سواد بالا هستید.

آزمون GRE جایگزین معدل پایین متقاضی برای مهاجرت تحصیلی می شود. افرادی که نتوانسته اند معدل خوبی در مطالعات کسب کنند، می توانند آن را با نمره آزمون GRE بالا جایگزین کنند. اخذ گواهینامه در این آزمون برای افراد با معدل پایین به این معناست که این افراد دارای سواد، توانایی تحلیل، هوش و منطق بالا هستند اما به دلایلی مانند شدت دانشگاه قبلی یا تصادف موفق به اخذ گواهینامه نشده اند. میانگین نمره بالا